uppdat.

bara en uppdatering innan jag går och lägger mig : )
har sett på *miss secret agent* med mamma och ätit kanelbulle! gottgott;) sen har jag pratat med kusinen på msn om våran sjuka farfar! :( han har fått flytta från farmor nu till nått hem för pensionärer så jag känner att jag bör gå och hälsa på farmor på måndag. vi ska ju till jokkmokks marknad med skolan men jag skiter i marknaden och tar med mig linn till farmor :) usch, tycker så synd om henne. dom har varit gifta så länge och nu så måste farfar flytta :( jag tror att jag köper något till farmor från marknaden så hon kanske blir lite gladare =)
imorgon vet jag inte vad jag ska göra, får se om jag orkar fara och se på hockey.. annars tar jag mig ändå ingenstans eftersom mami och bröderna blir på hockeyn hela dagen.. om jag inte far på hockeyn så ligger jag hemma och ser film hela dagen:)
nu ska jag gå och sussa för jag är jävligt trött. var uppe till typ halv fyra och steg upp klockan nio :O



se denna film ;)

god natt och sov gott!
puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0