heey;)

har inte haft tid att blogga på ett tag;) i måndags var jag i alla fall med johanna och erik :) for dit efter skolan och sen for vi och åt på thai garden:) efter att vi hade ätit så for vi på ledarutbildningen;) hahah, vi kom typ helt försent! for hem och sov sen;) på tisdagen var jag i skolan, sen for jag hem och sen for jag på träning direkt :) sen for jag hem och skulle plugga men tött som jag var så somnade jag i soffan!:O igår var jag i skolan och sen for jag på stan och fyllde på mobilen ;) sen for jag hem och pluggade.. var godissugen så jag gick en sväng till konsum och köpte polly ;) haha.. pluggade hela kvällen, eller egentligen inte. svarade bara på studieuppgifterna. läste inte ens igenom det :o hahah..
idag var jag på skolan, vi hade prov och jag kunde åssit! får göra om det på onsdag;) haha, dålig planering av mig så jag får skylla mig själv.. efter skolan var jag på stan med johanna och erik=) vi åt lunch på subland och innan jag kom så hade dom varit och köpt världens sötaste babykläder!:D sen for erik och handlade och då gick jag och johanna till en frissa där jag klepp mig.. det blev jävligt fult så säg inget annat! hahha. sen for jag på badminton direkt och sen for jag hem=) sitter just nu och dricker chai-thé och lyssnar på the killers! imorgon ska jag till älvsbyn på nå grejjs till på lördag:)
nu ska jag gå och plugga spanskaglosor. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0