hello ;) haha

har inte bloggat på ett tag, kan berätta vad jag har gjort=)
jag tror jag bloggade i onsdags sist så jag börjar med torsdagen;) jag var i skolan, sen for jag hem och sen typ vid sex så for jag och spelade badminton med linn, robin och mattias:) haha, vi ägde ut dom;) dom vann bara för att dom hade tur!:D hahaha, sen for jag hem, duschade och såg tv=) på fredagen var jag på skolan, sen var det hem direkt och sen träning:) och det var inte min dag då kan jag ju säga! allt gick som skit på träningen :s aah, sen for jag direkt till linn och duschade där och sen for vi på fest ;) haha, eller fest och fest vet jag väl inte,, det sög där, hehe. ringde björn så han kom och hämtade mig kring tolv tror jag=) var jävligt trött, jag somnade typ direkt då jag kom hem ;)
idag har jag varit hemma på morgonen och sen skjutsade mamma(som har typ 40-graders feber) mig till johanna:) jag har varit med johanna hela dagen:) for först till hennes och eriks lägenhet=) det var tänkt att jag och johanna skulle på stan men när jag kom dit så orkade vi inte, haha. erik var på träning och när han kom hem så for vi på 9-årskalas hos johannas mamma:) där åt vi tårta och hade trevligt=) haha, sen for jag, johanna, erik och tashmina(födelsedagsbarnet) till kvantum för dom behövde handla hem lite mat, sen gick vi till lägenheten med maten och sen for vi tillbaka till johannas mamma för att äta tacos:) det var jävlig gott;) sen fíxade vi oss och for på fest=) men eftesom jag ska upp tidigt imorgon för att spela match så kom mamma och hämtade mig typ elva eller nå:) 
då jag kom hem så satte jag mig hära med en kopp chai thé, bra musik och tittade på en massa bilder från i somras=)
jag vill tillbaka till england så himla mycket!! allt var så fint:) 
nu ska jag se på Mamma Mia för typ hundrande gången. haha! men bara för att man blir så glad av den, det suger dock att man får gå med massa abba-låtar i hjärnan typ en vecka, men ändå;) 




shit vad jag vill tillbaka till england! ser det inte härligt ut?=)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0