ångest.

det blev som jag förväntade mig, i förra inlägget så skrev jag att jag skulle plugga och ta det lugnt idag. men det blev bara att jag tog det lugnt. ååh, jag kommer få en sån ångest imorgon då jag sitter vid min bänk med soprovet framför mig och har ingen aning om vad jag ska skriva för svar på frågorna. menmen, så är livet då man är lat, haha. men jag har ändå pluggat lite på frågorna i boken;) också har jag läst typ tre sidor. haha.. förutom det så har jag sett på the hills och suttit vid datorn. just nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta, åt bara en macka till frulle och sen har jag druckit en päronsoda som mamma hade med sig hem:) jag tror att den här helgen får vara min onyttigaste helg, jag funderar nämligen på att gå och göra varma mackor;) hehe. det får nog bli så, sen ska jag plugga lite och sen tror jag att jag ska se på wipe out eller vad det nu heter klockan åtta:) jag har köpt en red bull så pluggandet får jag fortsätta med klockan nio tror jag;)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0