Beyond the door there's peace I'm sure.

idag så råkade jag försova mig! haha, kvart över sju kom mamma in och frågade om jag var vaken, vilket jag inte var. när jag tittade på klockan fick jag panik. bussen skulle gå om en kvart så det var bara att hoppa upp ur sängen. jag hann klä på mig, platta håret och borsta tänderna :) dagen gick ovanligt segt. har inte varit ett dugg effektiv i skolan idag. slutade 15.20, då tog jag bussen hem, skönt att den längsta dagen är borta!:) när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och sen såg jag tv. har nyss läst lite ur kemiboken. labbprovet var på torsdag och inte imorgon som jag trodde;) och spanskaskiten ska jag göra på fredag. fick idag veta att jag är nära vg i musik nu:) om jag spelar tears in heaven på gitarr nästa lektion-lätt som en plätt! ;) haha
nu måste jag gå och göra nå fika. det som jag har ätit idag är frukost på uppis, tre köttbullar och en macka då jag kom hem.. jag dör, är jävligt hungrig.

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0