elins super sweet sixteen, det var verkligen sweeeeet;)

kvällen har jag  spenderat hemma hos elin:) vi började med att hon fick öppna alla paket;) av mig, linn, josefin, lollo, emelie och erika så fick hon en bakform som hade en lite rolig form;) haha. också fick hon kondomer(som hon ville ha av någon anledning?),  två par armand och ett par örhängen och tre par trosor:) hehe, det låter som att det var lite hon fick av sex personer, men det var dyra saker! haha. sen åt vi mat, elin hade gjort tacos och det var jävligt gott:) sen dansade vi en massa och sen har vi typ suttit och pratat och ringt till en massa jäkla folk! haha. kom hem för en halvtimme sen tror jag:) imorgon ska jag sova riktigt länge! och jag dödar den som väcker mig:) sen ska jag plugga typ hela dagen.
mamma har gått och lagt sig eftersom hon ska hämta my brothers på busstationen klockan fem typ.
nu känner jag att mina ögonlock håller på att falla ner. så nu ska jag gå och göra mig klar för sängen.

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0