...

orkar it skriva långt nu:p har inte kunnat blogga eftersom datorn har varit inne på lagning igen, men jag har ändå it gjort nå intressant haha.
idag har jag varit på skolan, stannade kvar efteråt med matilda, anton och patrik och gjorde film=) for hem och sen for jag på träning typ dirket. sen duschade jag på tennishallen och sen for jag direkt in till stan=) det var vipkväll på gina så jag var där med rebecka mfl. jag köpte en klänning som jag ska ha på lördag hos josefin:) när jag kom hem så såg jag tv och sen satte jag mig här(:
sitter just nu och pratar med linn om hur vi ska göra på lördag;) ska vi cykla eller gå hem? ska jag sova där eller inte? det återstår att se;) hoho. ska gå och göra thé nu;)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0