*

vaknade för en stund sedan. haha, det var tydligen linnea e som var med och åt och inte linnea h som jag trodde;) och martin var också med. det är så himla god mat på thai garden:) jag åt friterad kyckling och ris som var super! efter att vi hade ätit så gick vi till ica och köpte godis och annat. hahaha! johanna säger saker då det är som mest opassande. när vi hade varit på ica så gick erik,linnea,adam och martin till norrmalmia för att se nå grejs. jag och johanna orkade it följa så då kom vi på att vi skulle färga håret på varandra;) hehe. johanna fick lite mörkare och jag fick...... rött/blont shit. det är it så jättestor skillnad på nån av oss dock. men det är ändå kul att färga;) haha. vi gick hem och färgade håret,åt godis och såg på tv. sen när vi var klara med håret och satt och såg på tv så började johanna skaka asmycket i händerna. och jag ba: men?varför skakar du? hon ba: jag vet it, det brukar bli så ibland och då blir jag oftast sjuk sen. och jag: vad för sjuk?;o hon: magsjuka typ. hahah, jag typ shiiiit, då ville ju it jag vara kvar så jag gick till norrmalmia.. det var slut då jag kom dit så jag satte mig inne och väntade på daniel som skulle hämta mig. kom hem kring elva. satt vid datorn en stund och sen somnade jag:)
nu ska jag gå och äta frulle, sen ska jag och mamma fara och köpa gardiner åt mig och sen ska jag på stan med johannnnnaa;)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0