Give me a reason and I wont breakdown

idag har jag varit på skolan. jag hatar onsdagar, vet inte varför.onsdagar är ju ändå slappa men just denna onsdag hatade jag iaf! jag hatade den för att vi hade först tråkig jävla musik på morgonen där vi bara satt och lyssnade på viva la vida hela lektionen eftersom våran musiklärare sa att vi skulle lära oss den på gitarr. sen gick vi till åttornas klassrum och där gjorde jag spanskaaaaa.dö. sen rast en halvtimme,sen var jag ändå gode effektiv! satt med anton och gjorde frågor i son, vi hann fan nitton frågor;) haha, sen var det lunch, äckelmat. hehhe, sen gjorde jag spanskaprovet. det gick ändå bra:) sen gjorde jag typ ingenting på sista lektionen, haha. vi skulle fylla i nån blankett om våra liv typ. satt kvar ett tag efter att vi hade slutat, var tvungen att fylla i pappret om utv. samtal. sen så fick jag nästan springa för att hinna med bussen som jag ändå missade! så då fick jag GÅ till sjukhuset. och därifrån tog jag bussen hem.
då jag kom hem satte jag mig vid datorn då jag egentligen borde plugga. sen var det middag, tacos!:))) efter maten så läste jag igenom son och sen tog jag en promenad till konsum och där köpte jag två red bull och en liten marabou=)
sitter just nu och dricker en red bull och nu ska jag fan gå och plugga! geografiprov imorgon och jag kan åssit.

förresten, jag frågade igår: vad heter du som läser min blogg?:) och två svarade och sen såg jag att det var många fler än två som hade varit in och läst men inte svarat, haha. så jag frågar igen: vad heter du som läser min blogg?:)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0