I'll be there for you, wait for you, the whole night through. Good night – I love you

åååh, jag kommer totalt faila på provet imorgon! hoppas vi har en blind vikarie så man kanske kan råka se något ur boken;) jag har inte kunnat koncentrera mig på att plugga. vet inte varför, jag tror jag skippar idrotten imorgon så kan jag läsa igenom det då;) men jag hade ändå tänkt skippa den för att jag är förkyld. nu har jag iaf planer för helgen, ska till elin på lördag eftersom hon fyller år på måndag:) men på fredag har jag inga planer, var det nå i hortlax då eller inte? någon som vet?
nu ska jag gå och ta en red bull och sen ska jag försöka att fokusera på geografin kanske några timmar.jag skriver inge mer sen för jag slutar plugga då jag somnar;) haha

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0