It's hard to see the pain behind the mask

det var riktigt roligt igår:) vi åt hembakad pizza, såg tv, sjöng singstar och hade allmänt kul=) halv nio så släckte vi ner hela huset och tände ljus, mysigt:) sen satt vi bara och pratade och folk for hem då och då. jag och linn gick hem kring två. vi gick och la oss direkt;) vaknade vid elva idag. låg och väntade en halvtimme innan jag väckte linn;) vi åt frukost och sen såg vi på tv tills klockan var tre, men egentligen två, då kom mamma och hämtade mig:) for förbi johanna och lämnade madrassen som jag hade med till luleå. när jag kom hem så började jag städa mitt rum. det behövdes verkligen! har äntligen fått ut min fula hylla så snart ska vi sätta upp den nya:) men jag vet inte riktigt vart jag vill ha den..aja, får se senare hur det blir.
shit, nu måste jag gå och plugga spanska,ska berätta om en bok imorgon som jag inte ens har läst ut. haha!

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0