lång dag idag!

har varit i skolan idag, seg dag. vi slutade 13.40. men då stannade vi kvar och gjorde svenska nationella och sen så var vi tvugna att göra klart filmen, så vi for hem kring sex!:o då for jag till stan och mötte johanna och erik:) vi gick runt, sen gick vi på ica och köpte gott till pluggandet:) sen gick vi hem till dom. vi tände ljus och åt gott och pluggade:) det gick ganska bra för mig, kanske för att erik sa svaren på allt?;) haha, sen så myste vi bara och sen for jag hem kring halv elva=) har suttit vid datorn sen jag kom hem=) imorgon är det en slapp dag:) fria val hela dagen+ att vi slutar efter lunch:) då ska jag på stan med linn tror jag? och sen måste jag hem och plugga. men det känns som att jag kan allt i kemin, men jag får väl repetera det:)
nu håller jag på att somna! sängen kallar! haha

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0