uppdatering, jävlatnu

har inte bloggat sen i tisdags eftersom vi inte har någon fungerande dator hemma. i torsdags var jag i skolan och noprovet gick som skit. sen efter skolan for jag hem och sen badmintonträning :) efter den for jag hem och pluggade spanska typ hela kvällen. på fredagen var jag i skolan och sen skulle jag till tandläkaren 11.20. haha, undersökningen tog länge. men jag hade inga hål. och sen hade vi typ en lektion kvar så då kändes det på något sätt onödigt att fara tillbaka till skolan så jag gick hem till johanna och erik där det bara var erik hemma. haha, han höll på städa så då satte jag mig vid datorn. sen gick jag till stan och mötte emelie:) vi gick runt ett tag och sen for vi hem. då jag kom hem gjorde jag it så mycket och sen så gick jag till emelie=) då åkte vi bil till hemmakväll och hyrde film också hämtade vi upp någon som emelie känner från boden. haha, jag kommer ej ihåg hans namn just nu:p vi såg typ film och sånt och sen gick jag hem. somna typ då jag kom hem, haha.
idag har jag stått i kiosken på hockeyn, tjänade 500 för att stå där en match;) hehe, sen gick jag till kvantum och mötte johanna och erik för dom skulle handla. sen gick jag och johanna hem till dom och erik följde med sin mamma hem:) jag och johanna lagade mat som bestod av fläskfile och potatissallad!:) hur gott som helst;) och ben&jerrys till efterrätt!;>;> hehe, sen har vi typ it gjort så mycket..
nu ska vi krypa ner i sängen! får se hur länge det dröjer tills jag bloggar nästa gång;)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0