uppdatering? ja.

har it bloggat på fem dagar nu eftersom datorn har varit inne på lagning och vi fick tillbaka den idag;)
på söndagen vaknade jag hos johanna, vi åt frulle och gjorde typ inget:P for hem vid två kanske.. gjorde åssit då jag kom hem, somnade halv sex på eftermiddagen;) yeey,dock skönt. på måndagen tror jag att jag var på stan med linn. köpte ingenting förutom fika på nodo:) sen tisdag.. var vi på stan då också kanske? säkert.. minns inte haha. i onsdags så var jag och linn hur hurtiga som helst! vi bestämde att vi skulle åka SKIDOR till fingerman. sagt som gjort. hehe, vi skidrade iväg typ klockan två och var hemma halv fem;);) men vi stannade ju dock där i två timmar kanske och fikade och gjorde massa filmer! HAHA! vi tänker it visa filmerna för någon! fyfan, hehe. sen var vi typ inne hos henne och sen for vi på badmintonträning klockan 18,30. det var bara jag och linn där + två killar som vi spelade dubbel mot;) höhö, vi ägde dom :) sen for vi hem till linn och bastade, då vi satt där kom jag på att jag skulle färga linns hår eftersom jag visste att hon hade en färg hemma;) haha, resultatet blev ändå sådär;) haha.. lite ljusa slingor dock:p men whatevvvaaah;> haha, sen for jag hem kring elva typ:) på torsdagen vaknade jag typ tio(?) då tog jag bussen till linn klockan elva och sen var vi typ inne tror jag. eller nä just det!! vi var duktiga och bygde en snökoja! HAHAHA, det enda som var ett minus med det var att linn aldrig ville sluta bygga för det var tråkiiiiigt. och ett annat minus var att den jäveln kastade en spade i ögat på mig. haha, fick järngrejen precis bredvid ögat så nu har jag ett rött märke där. och vem kastar egentligen spadar över en snöhög utan att se vart man kastar och utan att förvarna? jo, Linn! haha, tillslut så hade vi byggt klart så då gick vi äntligen in och gjorde typ ingenting. klockan tre kom daniel och hämtade mig, for hem och åt och packade och sen for jag på badmintonträning;) haha, det var bara jag och linn då också:) sen for jag hem och duschade och sen gjorde jag it nå typ.
idag ställde jag väckaren på 09.30(!) för att hinna upp och göra iordning allt:) ska till linns stuga snart=) måste bara hinna på apoteket och köpa strepsils+nezeril! har blivit förkyld:(
nu ska jag ringa linn och sen ska jag in till stan:)
puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0