We been together for a few years

har varit i skolan idag, seg dag. hade skidor på morgonen, jag åkte med charlotte kalla, dvs matilda johansson:) hon är jävlat kung på skidor;);) söt också för den delen!=) vi åkte sju kilometer;) hehe. sen var det typ matte, kom 20 minuter försent(Y) men agge är som hon är, kommer aldrig att sitta kvar det imorgon! fan heller. sen var det spanska, läste nån jävla bok. sen no, där vi började med elektrokemi och det suger. sen lunch,äckeljävlamat! sen engelska där vi håller på med film;) vi ska göra en parodi på program från mtv;) skriver mer om det senare.sen slutade vi, det var tänkt att
vi skulle ha muntliga nationella i svenska men kicki tyckte att vi skulle skjuta upp det;) så då gick jag till stepin och väntade på bussen. jävla kärring på bussen, typ dampade för att jag hade glömt busskortet hemma så nu är jag tydligen skyldig henne 10kr, haha. glöm det biaaatch!
ska gå och göra mig någon mat nu, tror inte att mamma är hemma men jag är inte säker! haha.är btw jätteförkyld nu:( har typ knarkat nezeril hela dagen

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0