I can't do a love song, like the way it's meant to be

har varit på skolan idag. gode slapp dag;) hade film första lektionen, sen spanska, film, no, lunch och sen film igen=) fick sluta en timme tidigare eftersom vi inte hade någon matte;) efter att vi hade slutat så fick jag skjuts av lollo in till stan:) jag hann gå på hm och köpa en ögonbrynspenna och en flytande eyeliner och sen tog jag bussen hem=) somnade en kvart i soffan hehe=) ikväll ska jag äta på thai garden med johanna, erik, linnea h och adam:) det blir trevligt. imorgon ska jag sova hos linn efter att vi har varit hos josefin:) det kanske jag skrev i förra inlägget(?) haha
just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll. jeans eller inte? mina jeanslegging är fan trasiga:s det har gått hål i dom, men jag får säga åt mamma att hon ska laga dom;);)
nu ska jag gå och rota igenom garderoben och se om jag hittar något:)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0