take me to the place where you go, where nobody knows if it´s night or day

i helgen har jag varit med linn till hennes stuga=) vi har varit ute mycket, spelat mariocart(Y), sett på massssoooor med life of ryan samt degat;) i fredags då vi kom dit så var vi inne och spelade kort;) sen var det middag och sen spelade vi mariocart och såg tv resten av kvällen, vi somnade kring tolv typ:) på lördagen så kom alla och väckte oss typ tio! :O  då gick vi upp och åt frulle och sen gick vi ut och gjorde snögrottor ;) haha, sen var det lunch, och efter det spelade vi typ mario och sen for vi ut på en skidtur!:D vi åkte fan i två timmar!:o det hann typ bli mörkt:P men vi hittade hem ändå;) vi var och åkte på isen och sen så kon vi ur skoterspåret och fick åka i djupsnö x) haha, när vi kom till stugan så bastade vi och sen åt vi middag=) då var klockan typ åtta, sen spelade vi mariocart och sen såg vi min stora kärlek =) sen låg vi och pratade och såg på mtv tills klockan var tre då vi somnade:)
idag kom dom och väckte oss klockan tio typ -.- då åt vi frulle och sen gick vi ut och lekte kurragömma! yeey;) haha, man måste ta vara på tiden då man är liten och speciellt då man har lov:) haha, sen åt vi lunch och sen spela vi mariocart och sen for vi hem typ;) kom hem klockan tre kanske? då såg jag tv och satt vid datorn, sen har jag ätit middag och sen degat i soffan, haha. ska snart gå och duscha, har inte tänkt på vad klockan är, och det är fan skola imorgon!usch.
jag vill också säga lycka till imorgon bästa vän! det kommer gå bra och du har ju E med dig:) jag älskar dig<3
ska duscha nu!



haha, här vilar jag lite i snön under skidturen!;)


skidor är inte min grej tror jag:) hehe

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0