Don't you think it's time that you made it clear

idag steg jag upp klockan sju och gjorde mig klar. for till skolan klockan åtta och första lektionen var idrott. men jag hade inte med mig några idrottskläder eftersom jag är förkyld, men jag var ändå tvungen att vara med för att det var dans. det var ändå kul, haha:) mycket roligare med street dance än jävla vals. haha, sen hade vi so. då vi skulle ha prov, men vi lyckades övertala kicki att flytta det till måndag eftersom vi har haft så lite tid att plugga;) så då fick vi jobba med filmen ist;) sen var det matte, inge kul. sen lunch, och sen no. sen slutade vi klockan ett:) då satt jag, sara och theresa kvar på skolan och jobbade, eller dom jobbade och jag satt vid datorn;) sen klockan tre tog vi bussen till stan:) då gick vi och åt lunch på subland och sen gick vi till biblioteket för att plugga, det blev dock inte så mycket plugg för min del. hehe. tog bussen hem klockan sex, då satte jag mig vid datorn och gjorde en powerpoint presentation som jag ska ha då jag ska ha mitt speech:) är dock inte klar ännu, men det ska ändå vara klart vecka 17. haha. imorgon har vi nationella i engelska. typ läs och hörförståelse. jag är inte taggad alls. men, när är man egentligen taggad för prov? haha. just nu sitter jag och tar emot en massa bilder från folk från england och har helvetes ont i halsen:( jag tror att jag glömde mina strepsils på skolan!
nu ska jag gå och göra mig thé och mackor och kanske se någon film:)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0