uppdatering+fest hos werner ikväll;) haha

jag hann inte blogga nå igår pga tidsbrist:) jag var iaf i skolan, hade nationella i engelska direkt på morgonen, läs och hörförståelse, det gick väl sådär:) sen hade vi matte, hehe. då hade jag matteprov.och inte fuska jag nå inte!haha, sen var det bara tråkiga lektioner, utom engelska där vi håller på med film;) vi är färdiga med manuset nu så vi ska börja filma nästa vecka=) slutade halv tre, då for jag, emelie, erika och lollo till stan;) vi fick skjuts av lollos madre=) då vi kom till stan så gick vi till christinaskolan för att hämta josefin:) därifrån så följde även linn med till stan;) vi gick och köpte presenter till elin:D haha, jag kan inte skriva vad vi köpte för risken finns ju att elin hinner läsa dethär innan ikväll;) hoho. sen gick vi typ runt på stan:) hhahahah! josefin är bäst på att skämma ut sig;) hehe. sen gick vi och fikade på kvartersbageriet:) gött,sen for jag hem. då for jag och mamma och köpte pizza, det var äckligt. efter att vi hade ätit så satt jag vid datorn och sen ringde johanna och bad mig komma till nå nattcafé som hon var på:) så då for jag dit, det var ganska mycket folk där, haha. vi såg what happens in vegas, grymt rolig film!;)sen lärde vi oss turkiska tror jag det var, haha. det var några flyktingpojkar där som var från typ arabvärlden:p dom var coola:D sen åkte jag hem klockan elva kanske. somnade typ direkt jag kom hem.
idag vaknade jag halv elva:) satte mig då vid datorn och sen for jag och hämtade lite kläder hos johanna=) hehe, jag rensade hennes garderob;) lånade bland annat en klänning som jag ska ha ikväll på elins super sweet sixteen;) när jag kom hem så satt jag vid datorn och nu har jag precis kommit ur duschen:)
ska gå och fixa mig nu och sen ska jag äta något, har inte ätit nå på hela dagen, haha. jag glömde bort:)


grattis elin! (bilden är från i somras då vi var i älvsbyn och väntade på tåget som skulle gå till göteborg) hehe,visst är hon söt? min elin:)

puss/hk

Kommentarer
Postat av: elin

Haha, du är söt! ;) Men jag hatar den där bilden! :(

2009-03-14 @ 15:33:43
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0