If the world stops turning or my legs stop working then I'll still feel alright

Idag har jag varit på skolan, seg dag! vi slutade 15.20, då for jag hem till j och e. var där ett tag och sen for vi ner till stan ett tag, haha. j och e åt på subland och jag hade inga pengar till det så jag tog bussen hem vid halv sex och åt hemma=) hahha, sen klockan sju typ märkte jag att jag hade somnat i datastolen. hahaha, daniel kom in och frågade om jag var klar med datorn och jag typ oj:O sen märkte jag att r hade skrivit på msn för en timme sen. hahha, men skönt var det;) Imorgon har vi matte nationella på morgonen, det är det tråkigaste ämne som finns. jag kommer faila totalt! haha
nu måste jag gå och äta nå, är hungrig som fan haha

puss/hk

Kommentarer
Postat av: Ana

Följ min blogg där jag skriver dagligen om hur jag längtar in i anorexins armar. Det som så många försöker ta sig ur försöker jag ta mig in i. Jag vill bli anorektiker.

2009-05-05 @ 06:57:24
URL: http://imana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0