It was the wicked and wild wind, blew down the doors to let me in

på lördagkvällen var jag hemma hela kvällen:) hade laddat med godis och sen var det american pie på tv;) somnade tidigt, skönt:) igår var jag också hemma hela dagen=) låg ute i solen heeela dagen och pluggade. jag skrev stödord och tränade på redovisningen som jag hade idag:) det gick pissdåligt. idag var jag i skolan, seg dag. när jag hade slutat kom daniel och hämtade mig sen for vi förbi stan och jag köpte min examensklänning:) när jag kom hem gick jag ut och la mig i solen och pluggade lite no, har prov imorgon och jag kan åssit!
ska fortsätta med non nu och sen ska jag fara och handla med mamma:) fyller 16 imorgon;)

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0