sunshine!

igår var jag på skolan, slapp dag!:) vi hade nå livräddarsak på morgonen, sen hk där vi gjorde tårta!=) sen typ en lektion till. vi slutade halv två men då satt jag och erika kvar till klockan tre och gjorde so, vi har muntlig redovisning på måndag och vi hann göra klart allt;) klockan tre tog jag bussen hem ;) gjorde it nå när jag kom hem, pluggade lite och sånt:)
idag har jag varit i skolan, haha, vi hade uteidrott och jag hade inga skor;) mina sockar var supersnygga efteråt! haha,sen var det typ bara slappa lektioner kvar, slutade ett=) då tog jag bussen hem och gick direkt ut och solade! kom nyss in;) det var superskönt! jag älskar vädret :) när jag låg i solstolen så läste jag också lite svenska=)
nu ska jag gå och äta och sen ska jag på träning!:)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0