The only thing in focus is you

Har varit på skolan idag, seg dag idag också. haha, vi gjorde pizza på hkn;) supernice:D haha, vi slutade halv två, då tog jag bussen hem. Har bara suttit vid datorn och sett tv hela kvällen;) Det måste vara nå fel på mig, jag har varit trött hela veckan, känns som att jag kan somna när som helst. ska lägga mig jävlat tio ikväll och se om jag är trött imorgon, vi har redskap på idrotten:D Sen efter skolan imorgon måste jag fara in med min plattång, den har varit trasig länge nu men jag glömmer den alltid då jag ska på stan, haha. efter att jag har varit på stan ska jag på träning och sen på handledarutbildning för att övningsköra;) jag längtar haha, jag har aldrig kört en bil och j sa igår att jag ska säga till henne varje gång jag ska ut och köra så skulle hon hålla sig inomhus hahaha! men jag tror ändå att jag är kung;) haha, kommer aaaaaldrig få motorstopp!:D hehe
oj, shit. på fredag ska jag ha muntlig bokpresentation med lollo. och jag har inte ens börjat läsa boken haha, jag hittade den inte hemma igår när jag skulle läsa så jag lånade lollos idag;) 
nu ska jag gå och göra obooooy, haha jag har slutat dricka thé nu typ. det är för varmt ute för det;) oboy är bäst!

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0