I've practiced this for hours, gone round and round.And now I think that I've got it all down

igår hade jag birthdayparty;) haha. det var jag, emelie, erika w, lollo, linn, johanna, erik och josse som åt tacogratäng:) sen kom theresa, sara och simon, sen kom robin och matte och sen kom erika s=) vi var ute och spelade fotboll och sånt=) sen for theresa, sara och simon hem, då gick vi in och spelade kort som jag var kung i;) haha, jag fick bara liiiite hjälp!:D sen for matte och robin hem, då såg vi typ tv och sånt. haha klockan ett så gick jag, josse, lollo, erik och erika s ner till vattnet där erika och erik badade haha:p dom är lite galna;) sen gick vi upp igen och skulle sova. men då blev jag och johanna pigga! hahaha, vi var vakna till fem typ=) haha, jag målade med svart ögonskugga i ansiktet på lollo och emelie, sen satte johanna tandkräm i linns ansikte! haha, hon typ kletade ut det och sen så vaknade hon och kom och kletade det på mig!:O jag som var oskyldig! vi såg sen på nile city 105.6, så jävla kung!:) sen började vi se ice age men då somnade typ alla haha:p sen vaknade vi fyra timmar senare, klockan nio;) haha. då åt vi frulle och sen började vi städa=) kring ett så hade alla farit hem, då såg jag tv och sen har jag bara sovit och suttit vid datorn:)
just nu sitter jag och lyssnar på bra musik och planerar morgondagen med emelie=) vi ska på stan och sen på kvällen ska vi ut till sjulnäs:) ska gå och göra oboy nu;)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0