Hey, what you got to hide?

igår var jag med josse, emelie och lollo:) haha, vi körde moppe till hortlax, eller först körde vi lite fel och hamnade i öjebyn! hahahahaha, jag sa att vi skulle svänga uti kappa men ingen ville lysna på mig. haha, vi var hos johan där det var folk som lanade, vi satt typ i soffan och gjorde it så mycket. kring tolv for jag, emelie och josse till sunes och åt:) sen for vi till josse och sov=)
idag vaknade vi halv tio!! :o då gjorde vi oss klara och typ klockan tolv for vi till stan, träffade erika=) sen åt vi årets första mjukglass, eller det var då det för mig;) sen gick vi runt lite:) jag hittade en klänning som jag kanske ska ha på examen=) ska köpa den på måndag isf:) kom hem för en timme sen typ;)
nu ska jag gå ut och sola! ska plugga lite no också, prov på tisdag

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0