bloggtorka? haha

ojdå, haha. jag såg nyss att jag inte har bloggat sen i onsdags;) haha, har inte orkat. kan uppdatera:)
torsdag: skola, sen for jag till stan och lämnade tillbaka min plattång också fick jag en ny=) sen hem och plugga. klockan sex for jag till trafikskolan på handledarutbildning, jag lärde mig åssit haha. sen for jag hem och gjorde it nå.

fredag: var i skolan, sen hem och sitta vid datorn haha. kvart över sex tog jag bussen till stan, gick därifrån hem till johanna:) hanna kom också dit, vi fixade oss och sen for vi till gustav:) vi gjorde inte så mycket där, sjöng singstar och spelade kort=) kring tolv gick alla till sunes, jag och johanna var kvar där längst haha. sen blev vi bjudna på taxi hem till johannas mamma;) haha, sent blev det då

lördag: vaknade hos johannas mamma av att småtjejerna väckte oss:) vi åt frukost och sen var vi med tjejerna=) kring ett kom rebecka och hämtade oss, vi for till stan och åt, sen såg vi emd;) grymt mycket folk! sen kom johannas mamma och hämtade mig och johanna, då for vi till munksund ett tag och sen hem till johanna för att äta grillat!:) dit kom även johannas mammas jobbarkompis typ och hennes småflickor:p haha, så söta:) klockan åtta så började jag och johanna gå med rufina i vagnen till gustav för johanna skulle hämta sina saker som hon hade glömt. sen gick vi förbi nodo och drack chailatte! haha, rufina sov hela tiden, hon somnade när vi gick och sov hela vägen och under hela tiden vi var och fikade och vaknade då vi kom hem;) haha, vi kom hem till johannas mamma kring tio, då var vi med tjejerna ett tag och sen gick vi till lägenheten för vi skulle sova där;) haha, vi fick ett litet besök och sen ägde vi folk på sms! haha, sen somnade vi klockan tre=)

söndag: vi vaknade kring tolv, sen kom hanna:) johanna och hanna skulle göra engelska och jag gick och handlade åt dom på ica:) köpte massa gott=) när jag kom tillbaka så såg jag på film och dom tränade på sin redovisning;) mamma kom och hämtade mig klockan fem, när jag kom hem såg jag tv och satt vid datorn=)

måndag: var i skolan, sen for jag direkt på syntest på trafikskolan:) jag har bra syn;) sen for jag hem och sov i två timmar, haha:) sen pluggade jag lite svenska och sen såg jag tv och satt vid datorn;)

idag: har varit i skolan idag, hade no nationella hela dagen. hahaha, det gick inte alls bra! men ändå slappt, inga vanliga lektioner;) efter skolan satt jag och emelie och väntade på bussen i en halvtimme, hon skulle till johaaaan;) hehe. när jag kom hem så såg jag tv och sen satte jag mig här:)
nu ska jag gå och baka kladdkaka! =)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0