yeah, 16!:)

Idag fyller jag åååår!:) på morgonen åt vi tårta här hemma och jag fick presenter=) orkar it skriva allt jag fick haha. sen har jag varit i skolan, vi hade noprov och det gick sjukt dåligt! slutade halv två, då for jag hem och har inte gjort nå på hela dagen:) bara sett på tv och suttit vid dator:) imorgon är det slapp dag:D ska dock göra engelska nationella, får se hur det går:) just nu sitter jag och planerar morgondagen med linn, haha:) också lyssnar jag på världens bästa låt! the killers-romeo and juliet. så jävla kung! blir aldrig less på the killers!=)
nu ska jag bädda rent i sängen och sen ska jag sova:)

puss/hk


Kommentarer
Postat av: Ylva

Grattis! :) <3

2009-05-20 @ 09:37:02
URL: http://typnelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0