You’re the one they adore, who they came to see

Igårkväll var jag med en massa folk:) de kom och hämtade mig med mopparna;) haha, det var jag, josse, lollo, linn, johan, patrik och simon:) egentligen ska jag inte skriva upp namnen för jag glömmer alltid någon:p haha. vi var i nån lekpark som fanns uti josse ett tag och sen var vi bara inne:) kring ett kom mamma och hämtade mig, somnade då jag kom hem;) Idag vaknade jag halv tolv, gryyyymt skönt att sova länge:) har suttit här, sett på tv och duschat. Ikväll ska jag vara med josse, emelie och kanske någon fler=) ska äta middag med emelie och josse på stan också:)
nu ska jag platta håret typ, haha

puss/hk

Kommentarer
Postat av: linnochaljeannn

hahahahahhaa, du glömde emelie gumman! xD

2009-05-02 @ 17:28:40
URL: http://linnbackestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0